loading...

مسافرت و اطلاعاتي كه پيش از سفر بايد بدانيد

راهنماي سفر

بازدید : 202
11 زمان : 1399:2

كيش يك كدام از جزيره‌ها زيباي خليج عجم و يكي نقاط جذاب جنوب كشورمان است . جزيره زيباي كيش يك كدام از مهم‌ترين هدف هاي توريسم داخلي به شمار ميايد كه امروزه با ترقي روزافزون اين جزيره , توسعه‌ي هر چه بيشتر آن را هم شاهد هستيم . كنار دريا اين جزيره ي قشنگ از آن دست سواحل استثنايي است كه در فصول گرم و سرد سال قابليت و امكان هر نوع تفريح دريايي براي گردشگران در آن آماده شده‌است . اگر از گردشگران تور كيش ارزان مي‌باشيد .


در مسافرت به كيش , تجربه ي تماشاي زيبايي‌هاي ارگانيك , مشاهده از اثر ها تاريخي و مهم‌تر از تمامي سفري تفريحي به جزيره مجهز به همگي تجهيزات رفاهي را خواهيد داشت . درباره با تفريحات ساحلي كيش , واجب است بدانيد كه جزيره ي كيش از شايسته ترين و جديدترين تفريحات آبي رنگ و دريايي برخوردار‌است و گردشگران تور كيش لحظات ماندگار را تجربه خواهند كرد .
شاتل كيش : شاتل يكي هيجان انگيزترين تفريحات جزيره ي زيباي كيش است كه نيز انفرادي و نيز گروهي مي توان آن را انجام اعطا كرد . تيوبهاي تندرو با قايق هاي تندرو , با سرعت دوچندان بالايي روي تراز دريا كشيده مي شود كه شما لذت و هيجاني بي سابقه را تجربه خواهيد كرد .
براي اين‌كه در هنگام به دور زدن قايق به درون دريا پرت نشويد , بايستي ماهيچه هاي كار كشته داشته باشيد تا در قبال نيروي فراروگريز از راءس مقاومت فرماييد .
پاراسل سواري : پاراسل سواري يكي تفريحات شادي بخش كيش است . پاراسل نوعي چتر است كه به قايقي موتوري وصل ميگردد و با جنبش كردن قايق و به جريان در داخل شدن هوا چتر به پرواز در ميايد و گهگاه تا طول ۳۰۰ متري نيز بالا مي رود . تماشاي جزيره‌‌ي كيش از چشم‌اندازي متعدد مسلما ارزشش را خواهد داشت و بعد از نقط ي اوج دريافت كردن به شما ادب ميدهد.

اسكوتر برقي كيش : براي گشت و گذار در سواحل و اسكله هاي كيش ميتوانيد از اسكوتر برقي استعمال نماييد . وسيله اي كه شبيه دوچرخه و موتورهاي كوچك است . طريقه استعمال از اسكوترهاي برقي مضاعف راحت است و ميتوانيد از مركزها تفريحي در كيش آن را اجاه نماييد .
بنانا كيش : اين تفريح نيز شبيه شاتل است كه نيز هيجان داراست و نيز اين‌كه به صورت تكي يا اين كه چندين نفره به طور كامل شادي بخش است . با سوار شدن بر تيوبهاي تندرو بنانا با پر سرعت در درياي وسيع كشيده مي‌شويد .

باگي كيش : از سايت هاي تفريحي و ورزشي در جزيره كيش مي توان پيست خاكي باگي را اسم موفقيت . باگي در واقع به عبارتي خودرو هاي اختصاصي شن نوردي است و در مسير پباده سازي شده اين پيست ميتوانيد از جاذبه هاي توريسم كيش مانند درخت سبز , كلبه هور و كشتي يوناني ديدن فرمائيد .
اين پيست در فضايي محدود پباده سازي شده‌است ; محدوده باگي سواري , ۴۰۰ متر است و مشتمل بر اتومبيل هايي دو نفره است .
بوستان ها و شهربازي كيش : در شرايطي كه بخواهيم سراغ تفريحات جزيره ي كيش برويم , بايستي بيان كنم كه تنوع متعددي منتظر شماست . جزيره كيش بوستان هاي متعددي داراست از بوستان هاي ساحلي و آبي رنگ گرفته تا بوستان شهر و بوستان آبشار كيش ; در بوستان شهر كيش مي‌توانيد وقتي را به بازي و تفريح در شهربازي هايلند اختصاص دهيد .
همينطور شهربازي كيش يك كدام از مجهزترين شهربازي هاست كه سورتمه , سفينه , رولركاستر هوايي , رولركاستر آبي‌رنگ , رنجر , چرخ و فلك , تاب نوباوه , اتومبيل ضربتي آبي رنگ , اتومبيل برقي ضربتي , سينما۲۰۰۰ , قطار لاستيكي , سيميلاتور , آبشار , رودخانه وحشي و . . . از جمله تجهيزات اين موسسه است .
گشت ويژه بدور جزيره كيش : در تور كيش مي‌توانيد يك عصر رويايي را براي خويش بسازيد و با گشت ويژه بدور جزيره زيباي كيش , به تماشا از درخت سبز , آب انبار كيش , سفين , كلبه هور , كشتي يونايي , شهر حريره , بندرگاه كيش و دماغه كيش از برنامه هاي گشت بدور جزيره كيش هست كه در يك عصر ياد انگيز با عبور از جاده دنيا به پايان خواهد رسيد .
جزيره ي زيباي كيش همچون مرواريدي در بين خليج مدام عجم است كه مقصدي ديدني براي گردشگران داخلي است . در تور كيش جاذبه هاي توريسم متعددي موجود است از جاذبه هاي ارگانيك و تاريخي گرفته تا سواحل خوشگل و تفريحات دريايي و ساحلي ; درين بين تفريحات غيرآبي نيز دوست داران يگانه خويش را دارااست

شترسواري در كيش : لذت شتر سواري در بيابان با ليدر خبره نيز از تورهاي سافاري است كه تجربه اي به ياد ماندني را براي شما مهيا مي نمايد .
تور سواركاري كيش : باشگاه اسب سواري كيش , دارنده پيست كرس سواركاري و مانژ بوده و در كنار گروه المپيك كيش واقع است . اين شركت براي دوست داران به سواركاري سرويس ها ويژه اي را مهيا نموده است .
پرواز با گلايدر : يك كدام از تفريحات مالامال هيجان كيش كه اكثر اوقات گردشگران برنا در ادامه آن ميباشند . يادگرفتن و پرواز با گلايدر از تفريحات هيجاني جزيره كيش مي‌تواند ياد اي به يادماندني از مسافرت شما به كيش باشد .
پرواز با جايروكوپتر كيش : كساني كه در پي آن ميباشند تا بر فراز اسمان جزيره كيش پرواز نمايند و زيبايي هاي اين جزيره را از افق بازديد كرده و لذت ببرند . براي اين مراد باند گلايدر فرودگاه دربين المللي جزيره كيش به ارتفاع يك هزار و ۵۰۰ متر و پهنا ۳۰ متر جهت انجام پروازهاي تفريحي در جزيره كيش بوده و پذيراي گردشگران و دوست داران به پرواز ميباشد .
در پايان بقيه اماكن تفريحاتي كه مي توان اسم موفقيت مشتمل بر : بولينگ مريم , پينت بال و پر كيش , كلبه وحشت , اسكوتر برقي و دنياي مجازي كيش است .
سافاري در كيش : از تفريحات داراي هيجان و مفرح در كيش تور سافاري در كيش است .
تور صحرا يكي‌از معروفترين اشكال تور سافاري است كه شرايط و مسير تكان آن نقاط بياباني و صحرائي است . در‌اين تورها به طور معمول از خودروهايي مثل لندكروز , لندرور و … كه اتومبيل هاي دو ديفرانسيل و چهار محور مي باشند , استعمال مي شود .
پيست كارتينگ كيش : در حالتي كه علاقمند به خودرو راني مي باشيد پيست كارتينگ كيش يكي‌از بزرگ ترين پيست هاي خاورميانه است و در عين درحال حاضر ورزشي بشاش و لبريز هيجان كه اساس ورزش خودرو راني تخصص دارد .

فلاي بورد كيش : فلاي بورد از ورزش ها و تفريحات نو و مالامال هيجان است كه دوست داران متعددي دارااست . فلاي بورد با اتصال به يك جت اسكي فرد را بر روي هوا آويزان نگه ميدارد و با پمپاژ و فشار آب به وي اذن مانور دادن و انجام حركات نمايشي را مي‌دهد كه نياز به برخورد و تصميم گيري فوري دارااست تا بتوانيد تعادل خويش را هنگام پرواز بر روي تراز آب بدست آوريد و نظير يك آدم پرنده يا اين كه يك شناگر حرفه اي ساعتها با تخته فلاي بورد خويش لذت ببريد .
اسكوتر تحت دريايي كيش : در صورتيكه درپي جديدترين تفريحات جزيره مي‌باشيد , اسكوتر زيردريايي را تجربه فرماييد . اين دستگاه براي هوا داران به غواصي قوانيني را آماده كرده تا سواي نياز به تجربه ي غواصي به راحتي از اين دستگاه , فارغ از نياز به حمل وسايل غواصي و يا اين كه گواهينامه هاي ذي‌ربط و چه بسا فارغ از بلد بودن شنا در آب , به كارگيري فرمائيد .
كيبل اسكي كيش : در حالتي كه قصد مسافرت به كيش را داريد , كيبل اسكي يك كدام از ورزش هاي لبريز هيجان اين جزيره است . او‌لين تارنما اسكي روي آب خاورميانه وابسته به جزيره كيش است . همينطور ديدني است بدانيد بزرگ ترين وب سايت كيبل اسكي جهان در جزيره كيش قراردارد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 260
  • بازدید کلی : 6046
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی